7 תשובות
לא מה
וגם אם כן אף אחד לא יבוא אחרי ה19.6
וגם אם כן אף אחד לא יבוא אחרי ה19.6
לא
השביתה תימשך מקסימום עד חמישי וזה בהגזמה..
השביתה תימשך מקסימום עד חמישי וזה בהגזמה..
שיעשו מה שבא להם אני לא אבוא lol
גם השביתה לא הייתה לכל הארץ
כן ואולי גם בגלל המלחמה
שלילי
אני בספק
באותו הנושא: