8 תשובות
לא יצאתי ולא אצא בחיים שלי היום יותר מדי מפחיד בגלל החרא של הנוער שיש לנו במדינה כל אחד ערס
אנונימי
14
לא יצאתי וגם לא נראלי שאני אצא, בת 15
אנונימית
בגיל 14 (:
פספוס חייכם
14 ואני עד עכשיו מצטערת על זה הייתי שיכורה מהתחת
זה לא נחשב ממש לצאת למסיבות כי אני לא יוצאת הרבה.. אני יצאת כזה פעם בחודש.. ו14ו