9 תשובות
לא נראה לי. אמור להיות בחינם ככה לפחות היה אצלי וגם אם זה בתשלום זה עולה הרבה פחות, אפילו טסט עולה יותר. אולי זה כולל את השיעור שהוא עושה לך לפני
מה איך בדיוק 780??הטסט שלי הפנימי עלה 180
^ עדיין לא, רק בוחנים את האפשרות

וזה תלוי, המחיר של טסט פנימי פלוס מחיר של שיעור שלך לפני טסט זה תלוי מה המחירים של שניהם את אמורה לדעת.
לא הורידו את הטסט הפנימי כבר?
זה יותר מדי
עלה לי 200-250 בערך
יכול להיות שזה כולל שיעורים שעשית לפני
תשאל אותו על מה
הפנימי שלח עלה נראלי 300 או 225 משהו כזה אולי זה גם על שיעורים שלא שילמת תבדוק
אם זה רק על הטסט הפנימי אז ממש לא
אפילו טסט חיצוני לא ככה יקר
זה מלא הפנימי שלי עלה 400
לא יותר מ400 200 לטסט הפנימי ו200 לבית ספר לנהיגה