9 תשובות
כי היהודים היו אלפי שנים בגלות והתבוללו וככה נוצרו העדות, והם החליטו לעלות לארץ.
כי הם יהודים
כי המדינה מיועדת לעם שיצא לגלות מפה לפני אלפיים שנה והתפזר ונרדף בכל העולם
שואל השאלה:
איך מההתחלה הם 'נפוצו לכל קצוות הארץ'?
איך מההתחלה הם 'נפוצו לכל קצוות הארץ'?
כבשו אותנו מה זה איך
^^ הבבלים והרומאים שכבשו את ארץ ישראל והגלו את היהודים
אנונימית
זה מה שמיוחג במדינה הזאת יש אנשים מאוד מגוונים פה , כל אלה שעלו לפה רובם היו יהודים שפשוט בהיסטוריה או גורשו מפה או מראש לא חיו נולדו פה וכמו לעלות לארץ הקודש
שואל השאלה:
אני לא חזקה בהיסטוריה<<<<
אני לא חזקה בהיסטוריה<<<<
כי כל היהודים היו בגלות ועכשיו יש לנו מדינה ולאט לאט כולם חוזרים
באותו הנושא: