8 תשובות
בברוריה
שואל השאלה:
אל דאגה יש לי את האקדחים האלה
אל דאגה יש לי את האקדחים האלה
די לפריצות
תגיד למישהו להראות את היד שלו
אבל תזהר שלא יטילו עלייך קללה
מה לעזסיגמה ברו
נראלי בגג
תיקח איתך נשק הגנה עצמית
נראלי בגג
תיקח איתך נשק הגנה עצמית
תנסה במגלשה של הפיל
בגג!.
באותו הנושא: