5 תשובות
שואל השאלה:
הבעיה היא שהם ביקשו לבטא את t בשנייה, זאת אומרת שלא היה צריך לעשות שורש.
אנונימי
אהה הבנתי, פשוט לא כתוב בקישור שצירפת שצריך לבטא את t בריבוע ולא ראיתי את השאלון עצמו... הם יורידו לך נקודות על זה, כי כתבת תשובה ליד התשובה הלא נכונה (מצאת משהו שהם לא ביקשו), אבל מעצם העובדה שיש בפתרון גם את התשובה האמיתית, תקבל חלק מהניקוד (חצי לדעתי)... מקווה שעזרתי (:
SBY
לא הצלחתי להבין מה הבעיה (ועשיתי 5 יחידות)... לפי דעתי לא יורידו כלום (:
SBY
יורידו לך אפילו פחות מחצי מהנקודות.
די הרבה אולי חצי מהנקודות שנותנים על הסעיף הזה נראלי כי זה תשובה לא נכונה אבל ראו שהתבלבלת אז יבינו את זה..
אנונימית