10 תשובות
לא נראה לי אבל יש מצב כי המורים לא מקבלים שכר עכשיו
לא נראה לי, רן ארז לא פראייר בכלל.
שואל השאלה:
וואלה?^
וואלה?^
אנונימי
^כבר עשה שביתה של חודשיים בעבר.
שלא יוותרו
שואל השאלה:
מרשים ^^
מרשים ^^
אנונימי
פשוט שלא יוותרו אין לי כוח לחזור לביצפר
^^2007
אני חושב שכן, נחכה ונראה מה יהיה
הם לא יוותרו
השביתה תסתיים כשיוותרו להם
השביתה תסתיים כשיוותרו להם
אנונימית
באותו הנושא: