5 תשובות
נודר נדר
מה
יש דבר כזה בכלל?
שואל השאלה:
מה לא שמעת על זה?^
אנונימית
בגדול צריך להיות בסמינר הדרכה אבל בסניפים קטנים חסרים מדריכים אז יכול להיות שיתנו לך. המדריך שלי שנה שעברה התחיל אחרי כזה 3 פעולות כי הוא לא היה אמור להיות מדריך והשנה חסרים לנו שני מדריכים אז יכול להיות שיצרפו באמצע שנה
את אמורה להיות חונכת של חניך לפחות שנה משתנה תלוי בכמה את מוכיחה את עצמך
יש אצלי כאלה שהיו חצי שנה חונכים ועשו אותם מדריכים כי הם הראו שמגיע להם אז לא לרוב אי אפשר ישר להיות מדריכה