5 תשובות
רק אצלך
גם אצלי! שאלה יפה
זה ככה תמיד
גם אצלי
והעיקר כל טיפול אני רצה בפחד לאחר ובסוף יוצא שאני מחכה 30 דקות.
והעיקר כל טיפול אני רצה בפחד לאחר ובסוף יוצא שאני מחכה 30 דקות.
^ נכון זה קורה לא מאט שהטיפול בפועל יותר מורכב ממה שהוא היה נראה בהתחלה ולכן הרבה פעמים נוצרים עיכובים.
כי נכון שמצילומי הרנטגן אפשר להבין מה המצב, אבל בסוף יודעים בוודאות מה קורה רק אחרי שפותחים את השן.
לפעמים יש עיכובים בגלל שטבעת פלודנט לא מתיישבת כמו שצריך או קופצת באמצע הטיפול
לפעמים צריך כלי מסוים שצריך לחכות שיצא מסיטרול ויתקרר (הכלים הדנטליים עוברים סיטרול במכשיר שמחמם אותם ל 200 מעלות במשך 15 דקות)
לפעמים זריקת האלחוש לא מספיקה למטופל ועדין כואב לו אז צריך להזריק לו עוד ולחכות כמה דקות שישפיע
לפעמים יש מטופלים עם חרדה דנטלית חריפה שלוקח 20 דקות להרגיע אותם
בקיצור יש הרבה אלמנטים שיכולים ליצור עיכוב בטיפולי שיניים..
כי נכון שמצילומי הרנטגן אפשר להבין מה המצב, אבל בסוף יודעים בוודאות מה קורה רק אחרי שפותחים את השן.
לפעמים יש עיכובים בגלל שטבעת פלודנט לא מתיישבת כמו שצריך או קופצת באמצע הטיפול
לפעמים צריך כלי מסוים שצריך לחכות שיצא מסיטרול ויתקרר (הכלים הדנטליים עוברים סיטרול במכשיר שמחמם אותם ל 200 מעלות במשך 15 דקות)
לפעמים זריקת האלחוש לא מספיקה למטופל ועדין כואב לו אז צריך להזריק לו עוד ולחכות כמה דקות שישפיע
לפעמים יש מטופלים עם חרדה דנטלית חריפה שלוקח 20 דקות להרגיע אותם
בקיצור יש הרבה אלמנטים שיכולים ליצור עיכוב בטיפולי שיניים..
באותו הנושא: