16 תשובות
אחי זה בולשיט הם חושבים הם פוליטיקאים
איזה שיגרה?? מודיעים כמה שעות לפני וחושבים שאנחנו בובות שלהם?? עושים לנו עיצומים ולא מביאים ציונים?? זה לא שיגרה זה נקרא בדיחה
אנונימית
מה זה בכלל שביתת תלמידים?
בגלל ששיחקו בכם ואמרו לכם שאין לימודים עכשיו אתם מחליטים לשבות?
ילדים או תיכוניסטים אך פעם לא אהבו או רצו ללכת לבית ספר והנה הבתי ספר עומדים עד היום
גם אם הילדים ירצו לא ללכת לבית ספר ההורים פשוט לא ירשו להם וכמובן שיש תלמידים שכן יבואו ואז סתם יהיה לכם מינוסים ודפקתם את האחוזים בתעודה
אני כבר לא בתיכון אבל מרגיש לי שדברים כאלה לא יחזיקו
גם על מה בכלל אתם מפגינים?
למורים יש משפחות להאכיל אז הם עשו הפגנה שיעלו להם את השכר, לא יודעת אם זה קרה אבל יש פה סיבה אמיתית לשבות. לא סתם אגו
אני לא אבל צריך
השביתה נגמרה אבל עדיין לא מביאים ציונים עדיין ממשיכים לשים ז עלינו זה לא אנחנו הורסים לעצמנו זה אירגון המורים הורס
כי סליחה באמת שאני לא מתכוונת לחזור לשנה האחרונה שלי בבית הספר ולסבול עם העיצומים המסריחים האלה ועוד פעם כל המרדף הזה של לדעת מה הציוני בגרות כדי לדעת אם לגשת למועד ב ושוב החוסר וודאות הזה ואין טיול שנתי אני רוצה שנה נורמלית
למה שאני אשב רגל על רגל
מה אנחנו בובות שלהם?
כי חוזרים עם העיצומים
די נמאס
שנתיים אין לנו ציונים! איך נדע למה להתכונן? זה נראה לך הגיוני שלא קיבלתי ציונים באף בגרות ואני לא יודעת אם לגשת למועדי חורף השנה?
טיולים ופעילויות שלא היו לנו מכיתה ז' בגלל הקורונה והמבצעים, ועכשיו המלחמה? זין שלי חוזרת ללימודים בתנאים האלה אנחנו לא בובות על חוטים לא של ארגון המורים ולא של משרד החינוך
שואל השאלה:
חח אתם כן. אם לא שמת לב אומרים לך מתי ללמוד, מתי לצאת להפסקה, מתי לנשום. המערכת הזאת מחליטה לעשות לכם שביתה בזמן מלחמה.
כלי משחק אתם חד משמעית. זה נורא אבל זאת המציאות. השביתה שלכם לא תעזור כי אתם לא מעניינים אף אחד
אנונימית
ששובתים*

אשמח להסביר בתור אחת במועצות הנוער ויש לי תשובות לספק

א. בשביתה האחרונה של מועצת הנוער הארצית, שבתו 250,000 בני נוער
מה שגרם למשא ומתן של ארגון המורים עם הגורמים הרלוונטים
לפני השביתה, רן ארז לא היה מוכן אפילו להיכנס לחדר הישיבות ולדון בנושא.

ב. אנחנו לא מונעים מאף אחד להגיע לבית הספר
אנחנו רק מבהירים שאנחנו לא כלי משחק
השגרה שלנו כרגע חסרת יציבות לגמרי
כבר שבוע אנחנו בשביתה וב11 בלילה מודיעים שהיא מתבטלת
אנחנו לא כלי משחק
יש לנו מילה ויש לנו קול
לפחות להראות שאנחנו לא מוותרים לעשות משהו
אם תלמידים באמת ישבתו לזמן ממושך עד לביטול העיצומים, משהו חייב לקרות.
אני לא מתכוונת לשבת רגל על רגל בשנה האחרונה שלי בבית ספר ולחכות שמשהו יקרה
שואל השאלה:
אבל המילה והקול שלכם לא שווים. אתם סתם מבזבזים אנרגיות. אתם צודקים בכל מה שאתם אומרים. חרא של יחס וחרא של מסגרת אבל בסופו של דבר, המורים שלכם הם לא אלה שיצטרכו לשבת ולעשות בגרויות אלא אתם
אנונימית
איזה שיגרה?!? אתם מודעים לזה שהביטול שביתה הזה בהשהייה זאת אומרת שבכל רגע יכולים להחזיר תשביתה ופוף אנחנו בבית בנטפליקס עד 6 בבוקר שוב אנחנו אשכרהה כלי משחק בשבילם זה הזייה
וכן תכלס השביתה תלמידים הזאת לא תעזור בכלוםם יודעים למהה כי אף אחד לא שם עלינו
יאיי איזה כיף
הקול שלנו כן שווה ברור שהם חא ישבו בשקט ולא יעדו כלום אם נעשה שביתה אז אפשר חהגיע להסכם וכן לקבל ציונים וכן להנות מהחוויה של בית ספר ןטיולים וללמוד כמו תלמידים נורמלים
עדיף מלהמשיך ככנ זה ממש לא הורס לעצמנו
שואלת השאלה
כפי שהסברתי, בפעמים הקןדמות הזביתה אכן עזררה
כמובן, כשזה תלמיד או שניים שלא מגיעים לבית הספר, אין טעם
אבל 250,000
מה אנחנו אמורים לעשות במקום? לשבת בכיתה, לתת להם להמשיך לשחק בנו ולקוות שזה יגמר?
לא.
שואל השאלה:
ממש לא. אבל תעזרו לעצמכם. זאת רק תחנה בחיים שלכם. קחו תעצמכם בידיים. תלמדו. תעשו את הבגרויות ואל תתנו ליחס הדוחה הזה להשפיע עליכם. תאמינו לי שהדור הזה חזק מאוד. אתם לא צריכים להוציא מאמץ ואנרגיה על ללכת ראש בראש תיהיו חכמים לא צודקים
אנונימית
זה מה שאני עושה אבל אם תצא שביתה של התלמידים כמו שצריך צריך לנצל את זה זה כן להיות חכם וצודק באותו זמן ודי עם הנקודןת