5 תשובות
שואל השאלה:
כיף לך.
כיף לך.
אנונימית
^^w
w response
כי המנטליות של האנשים במדינה הזאת זה תעבוד קשה כמו חמור ותסתום את הפה- אין לך זכות להתלונן כי יש אנשים במצב יותר גרוע משלך
אז אנשים התרגלו לחיות ככה...
אז אנשים התרגלו לחיות ככה...
אנונימית
נכון!!!!!!!
באותו הנושא: