התחברות
הרשמה
קיבלתי ביום המאה 1 בהפעלה טכנית
באילו תפקידים זה יכול לפגוע בי?
11 בספטמבר 2024, 10:04
יום המא"ה
יום המאה
תפקידים בצה"ל
ציונים
2 תשובות
המערך הטכני של חהא/תקשוב/טנ"א
ל
לא יודעת לא כיף לי
בכולם
ג
ג'ון וול
באותו הנושא:
כמה קיבלתם בקשב,עיבוד מידע, ויכולת והפעלה טכנית ביום המאה?
היה לי יום המאה וקיבלתי 1 בהפעלה טכנית, איזה מהתחנות היה על הפעלה טכנית?
3 בהפעלה טכנית ביום המאה מה זה?לאיזה תפקידים בערך זה מתאים?
אם קיבלתי בהפעלה טכנית 2 ביום המאה זה יפגע לי בלקבל תפקידי מחשוב וזה?
קיבלתי ביום המאה ציונים 3 בהכל ובשדה 4 ובהפעלה טכנית 2, זה טוב?
קיבלתי 5 בהפעלה טכנית ביום המאה על מה זה משפיע? איזה תפקיד אני אוכל לעשות?
עד כמה זה נדיר לקבל 5 ביום המאה בהפעלה טכנית ובניהול וארגון?
אם הציון ההכי גבוה שלי ביום המאה זה דווקא בהפעלה טכנית אני אהיה טכנאית ובתפקיד טכני?
3 בהפעלה טכנית ביום המאה זה לתפקידים טכניים ותקשוב?בערך
בתחנות של יום המאה, מה ההבדל בין יכולת טכנית לבין הפעלה טכנית?
קיבלתי 2 ביכולת טכנית ביום המאה, מה זה אומר?