11 תשובות
אנונימי מה קשור? אתה יודע בכלל איך מחשבים שכר? מחשבים עד סוף חודש ומשכורת מקבלים ב10. אסור לעבור על החוק בלי קשר
שואל השאלה:
הוא אמר לי שהיא תעבור עד ה15
אנונימי
אם זה בסדר מבחינתך אז אוקיי, אבל זה נחשב הלנת שכר ואפשר לתבוע אותו, אבל לבחירתך.
אפשר לתבוע על הלנת שכר רק מהיום ה9
שואל השאלה:
זה ממש לא בסדר מבחינתי חיכיתי לה מלא זמן כבר. מה לעשות?
אנונימי
תחכה ל15, לצערי אין הרבה מה לעשות. מבינה אותך אפילו יום איחור זה מעצבן
שואל השאלה:
אבל למה יש לו אופציה לשלם לי ב15? לפי החוק הוא חייב לשלם בעשירי לא?
אנונימי
נכון, אבל אם הוא איחר אז מתחילים לשלם ריביות רק מהיום ה9. ככה זה החוק.. תחכה שישלם אני מקווה שלא יעשה בעיות ושיכנס ב15 ותגמור עם הסאגה הזאת והמעסיק החוצפן הזה
אז היית צריכה להתפטר רק אחרי שאת מקבלת את המשכורת, לא לפני..
אנונימי
תתקשר אליו ממספר אחר ותקליט את השיחה. דבר אליו יפה, אבל אם הוא מורח אותך כדאי להזכיר לו שיש דבר כזה שנקרא בית דין לעבודה שיכול להטיל עליו קנסות אם יאחר בתשלום ביותר מ9 ימים על כל יום איחור!
אם זה ככה עוד כמה ימים, תדווח עליו על הלנת שכר