התחברות
הרשמה
בכיתה י', חוץ מבגרות בהיסטוריה ולשון, עושים בגרות גם במתמטיקה/אנגלית?
13 ביולי 2013, 13:45
בגרות
לימודים
מבחנים
בחינות בגרות
בחינת בגרות
היסטוריה
תשובה אחת
במתמטיקה אם את שלוש יחידות אז בכיתה י יש יחידה אחת
ואם את במגמה תלת שנתית אז גם בזה יהיה לך
א
א' בשבילך (אני בן)
באותו הנושא:
אם אני עושה בגרות בהיסטוריה בכיתה יא אז אין בגרות ב-יב?
מה הבדל בין בגרות נגיד היסטוריה א' היסטוריה ב' ולשון א' לשון ב'? אני ניגשת רק לבגרות אחת
אפשר לעשות בגרות מועד חורף בי"ב בהיסטוריה, ספרות ולשון ומתמטיקה נכון?
יש לי ממוצע של 94 במבחני הבגרות של כיתה י׳ ( מתמטיקה, לשון והיסטוריה) זה טוב? ומה הממוצע הארצי במקצועות לשון והיסטוריה שאלון א׳?
יש לי בגרות פנימית בהיסטוריה עוד חודש אבל אני בכיתה י', זה הגיוני?
אם יש לי נכשל בבגרות בהיסטוריה אז אני לא יכול לקבל תעודת בגרות?
מי פה בבית ספר דתי ובכיתה יא ורוצה ללמוד איתי לבגרות בהיסטוריה?
בכיתה י חוץ מה30 אחוז בלשון והיסטוריה שאר הציונים משפיעים על הציון הסופי בבגרות?
לגבי בגרות בלשון, לשון א' זה לכיתה י ולשון ב זה בי"א? מישהו מוכן להסביר לי מה ההבדל בין לשון א ללשון ב?
ממוצע ארצי של הבגרות בהיסטוריה - דחוף. מה הממוצע הארצי של הבגרות בהיסטוריה א'? ולשון שאלון א׳?
כיתה יא', בהיסטוריה חילקו לנו חוברת ענקית ללמידה לבגרות של כל הנושא הקשור בבית המקדש וכדומה..