5 תשובות
לא
אפשר לומר שאנחנו רגישות יותר
קצת אבל זה כמו שכול האנשים רוצים להרגיש מיוחדים
שואל השאלה:
רגישות זה בהחלט אבל גם בנות הן לא תמיד לוקחות אחריות על המעשים שלהן ולא פועלות מתוך שכל
אני באמת חושב שאם תתייחס אליה כמו אדם בוגר זה לא פייר/נכון כלפיה
אנונימי
לא
לא מסכימה
אני חושבת שזה לא פייר כלפייה אם מראש תוותר על לראות אותה כבן אדם בוגר.