4 תשובות
תשתי קפה, ותעשי משהו שיעסיק אותך כדי לשכוח מהעייפות
שואל השאלה:
כי אז אני לא אשן בלילה!
כי אז אני לא אשן בלילה!
אנונימית
למה שלא תישני???
לישון שעה. לשים שעון מעורר. ואז בלילה לישון.
באותו הנושא: