4 תשובות
תשתי קפה, ותעשי משהו שיעסיק אותך כדי לשכוח מהעייפות
שואל השאלה:
כי אז אני לא אשן בלילה!
אנונימית
למה שלא תישני???
S.E
לישון שעה. לשים שעון מעורר. ואז בלילה לישון.