18 תשובות
אבל אני אוהבת את כל החיות
שואל השאלה:
איזה כיף לך לחיות שאת כל כך אוהבת אותם
איזה כיף לך לחיות שאת כל כך אוהבת אותם
כי זאת החייה הכי יפה ומגניבה בעולם
שואל השאלה:
למה מה מה כל כך אוהבת ג'ירפה מה יש בו תגלי לי
למה מה מה כל כך אוהבת ג'ירפה מה יש בו תגלי לי
אני אוהבת גירפות
לא חושבת שיש בכלל צורך להסביר למה
לא חושבת שיש בכלל צורך להסביר למה
שואל השאלה:
למה ברבור
למה ברבור
זה קצת מוזר אבל חברים שלי אמרו לי שהם רואים בי ברבור, וזה נכנס לי לב אחרי כמה זמן
שואל השאלה:
חחח
חחח
נמרים זאבים
כן בטח
אני אוהבת כלבים הם חברים ממש טובים של האדם
ברבור
^חיה מדהימה.
אני אוהב צבאים. בעיקר ביו"ש ובגבעות אתה פוגש אותם בטבע. חיה קסומה, יפה ואצילית הריצה שלה בדילוגים קולית בטירוף.
לצערי ליד החווה של אחותי וגיסי נדרס צבי בכביש - אז אחיין שלי הכין מהעור שלו תיק תפילין אחד המגניבים. בא לי גם
לצערי ליד החווה של אחותי וגיסי נדרס צבי בכביש - אז אחיין שלי הכין מהעור שלו תיק תפילין אחד המגניבים. בא לי גם
עצלנים
אני אוהבת פלטיפוס, יש לו שם מהמם ועור ברוז
חתול
ובאמת צריך להסביר?
ובאמת צריך להסביר?
אני אוהב פרות כי הן טעימות
אנונימי
באותו הנושא: