3 תשובות
4 קרקרים זה ממש קצת, אל תרגישי רע עם עצמך
אני מבטיחה לך שזה לא גרוע כמו אוכל מטוגן, או ממתקים
אם מבחינת דיאטה אין לך מה לדאוג.
הגוף מאבד קלוריות לבדו מהתפקוד של איברי הגוף, ככה שבמהלך השינה שלך, את תאבדי את אותן קלוריות של הקרקרים
4 קרקרים זה בסדר אבל תשתדלי יותר להתאפק (: