5 תשובות
שזה שטויות לגמרי
^ יוו וו נדיר.. כיף לך
^ יוו וו נדיר.. כיף לך
בהצלחה להם
שהם רואים בזוגיות דבר כל-כך שטחי וכלל כך חסר משמעות שכל אחד בשבילם זה זוג
(לרוב ילדים בגילאי ה14-16)
(לרוב ילדים בגילאי ה14-16)
לר הדדי בעיניי
99% מהזמן בולשיט
אבל יש לי קרובת משפחה שטסה לאוסטרליה אחרי צבא ופגשה שמה מישהו
מפה לשם הם התחילו לצאת אחרי כמה שנים ולפני כמה שנים הוא עבר לארץ והם התחתנו שנה שעברה (הוא עדיין לא מדבר עברית)
אבל יש לי קרובת משפחה שטסה לאוסטרליה אחרי צבא ופגשה שמה מישהו
מפה לשם הם התחילו לצאת אחרי כמה שנים ולפני כמה שנים הוא עבר לארץ והם התחתנו שנה שעברה (הוא עדיין לא מדבר עברית)
באותו הנושא: