11 תשובות
שואל השאלה:
אבל גבר לא עולה ככה לאוטובוס
ואשה כן עולה
אבל גבר לא עולה ככה לאוטובוס
ואשה כן עולה
כי לחברה שלנו יש נורמות שהתרגלנו אליהם וכל דבר שהוא לא זה אז הוא מוזר.. אבל אני רואה דיי הרבה בנים שהולכים גם עם חולצות חשופות וזה
^^זה לא נכון אני רואה הרבה גברים עולים בלי חולצה גם לאוטובוס ואפילו לרכבת
למה מה הבעיה שילבשו מה שהן רוצות כאילו לא לגמרי הבנתי את השאלה
שואל השאלה:
אין בעיה
רק שאלתי
למה עם. גבר ילך ככה כולם יראו אתו כמוזר?
אין בעיה
רק שאלתי
למה עם. גבר ילך ככה כולם יראו אתו כמוזר?
כי גברים סטרייטים לא הולכים עם חולצת בטו
לא מוזר יש גברים בחול שהולכים עם גופיות בטן אבל הם גיי בטוח
אנונימית
שואל השאלה:
לדעתי הכי טוב בהרגשה הטובה
שבן אדם לבוש להתלבש חולצה.
לאישה שמלה
ולגבר מכנס
לדעתי הכי טוב בהרגשה הטובה
שבן אדם לבוש להתלבש חולצה.
לאישה שמלה
ולגבר מכנס
אני לא רואה גברים ברחוב שהולכים בתחתונים, ואם כן הם מקבלים הייט
זה כמו לשאול למה לפעמים בנות לא הולכות בלי חולצה ברחוב, זה לא מקובל
אנונימי
לא מוזר
אני רואה הרבה גברים ברחוב שהולכים גם בלי חולצה
אני רואה הרבה גברים ברחוב שהולכים גם בלי חולצה
באותו הנושא: