22 תשובות
סליחה אבל אם הייתי עם תלתלים לא הייתי משלמת 1200 היא חיה בסרט זה צחיר של החלקה קני קרמים מהמלצות ןתעשי לבד בבית
תקשיבי לא הייתי וה נראלי כלכך לא שווה את זה גם בסופו של דבר היא מוציאה את התלתלים של כולן בול אותו דבר בלי ייחודיות ולוקחת מחירים הזויים... קחי המלצות מאנשים ותעשי ניסויים עד שתמצאי מה שטוב לך ואם את רוצה עזרה אני אולי יכולה לעזור אפילו שיש בנות שמבינות יותר ממני
לגמרי היא לא שווה את זה
לא משנה מה היא עושה זה גזל לקחת 1200 שקל ולעשות קופה על בנות שלא מצליחות לסדר את השיער בסהכ צריך למצוא את התכשירים שמתאימים לשיער שלך ולנסות עד שתמצאי דרך לסדר אותו כמו שאת אוהבת
לא משנה מה היא עושה זה גזל לקחת 1200 שקל ולעשות קופה על בנות שלא מצליחות לסדר את השיער בסהכ צריך למצוא את התכשירים שמתאימים לשיער שלך ולנסות עד שתמצאי דרך לסדר אותו כמו שאת אוהבת
שואל השאלה:
אתן צודקות ואני באמת ממש לא רוצה לשלם מחיר כזה, אבל מה אני אגיד לכן התוצאות שהיא מעלה זה מטורף לא ראיתי דברים כאלה
אני באמת לא מבינה איך אפשר להגיע לזה
ניסיתי 10000 קרמים בחיים לא הגיע אפילו למשהו דומה לזה
אתן צודקות ואני באמת ממש לא רוצה לשלם מחיר כזה, אבל מה אני אגיד לכן התוצאות שהיא מעלה זה מטורף לא ראיתי דברים כאלה
אני באמת לא מבינה איך אפשר להגיע לזה
ניסיתי 10000 קרמים בחיים לא הגיע אפילו למשהו דומה לזה
אנונימית
אני כן אבל תזכרי שזה מגיע לצרה הכי מוגדרת של השיער שלך אם את רוצה אני ישלך לך איך אני מטפלת בתלתלים שלי
שואל השאלה:
^ כן אני אשמח
^ כן אני אשמח
אנונימית
תקשיבי היא גם מאוד מנוסה במה שהיא עושה וגם יותר קל לסדר שיער של מישהו אחר... יכול להיות שגם היא עושה פינגר רול תלתל תלתל לכל אחת וזה משהו ממש לא ריאלתי לכמעט כולן...
אני אישית שמה רק קרם לחות עם גלייז ומחפשת דרכים לעצב אותו יפה ולפעמים עובד ולפעמים לא... ככה זה תלתלים
אני אישית שמה רק קרם לחות עם גלייז ומחפשת דרכים לעצב אותו יפה ולפעמים עובד ולפעמים לא... ככה זה תלתלים
שואל השאלה:
^ זאת אחת הסיבות שאני גם מתלבטת אם ללכת אליה כי אני מפחדת שהיא תיתן שגרת טיפוח שהיא לא באמת אפשרית
כמו שאמרת לגלגל תלתל תלתל ושעות עם דיפיוזר כל בוקר וכאלה
בגלל זה אני מחפשת מישהי שהייתה אצלה...
^ זאת אחת הסיבות שאני גם מתלבטת אם ללכת אליה כי אני מפחדת שהיא תיתן שגרת טיפוח שהיא לא באמת אפשרית
כמו שאמרת לגלגל תלתל תלתל ושעות עם דיפיוזר כל בוקר וכאלה
בגלל זה אני מחפשת מישהי שהייתה אצלה...
אנונימית
לדעתי זה מה שהעא תעשה היא לא מראה מה היא עושה בטיפול עצמו...אני בלי קשר חושבת שלא משנה מה זה מחיר סופר לא הוגן ולא שווה לך לא משנה מה היא עושה אלא לנסות לגלות טת השיער שלך לבד אפיחו שזה מתסכל
1.להשתמש בשמפו מרכך ומסכה שמתאים לשיער שלך בלי סלקונים אלכהול מלחים סולפטים sles sls וכזה.
אני ממליצה לך על השמפו של ארגניה עם היק או על החברה של איב רוכר .
אני אישית משתמשת במוצרי חפיפה שלא רשום עלהם לשיער מתולתל והשיער שלי נראה טפו טפו טפו.
אני משתמשת בשמפו של ארגניה עם המרכך והמסכה של איב רוכר עם החומץ פטל.
1.המסכה את מפרידה את התלתלים ואז מקווצת למלאה .
לחפוף עד פעמים בשבוע גג לא ברצף בימים קבועים
2. אחרי החפיפה תסתרקי עם המסרק משין שיש עליו תרנד הוא עושה לי את השיער טפו טפו.
2. אחרי החפיפה תסתרקי עם המסרקרק משין שיש עליו תרנד הוא עושה לי את השיער טפו טפו.
2. את המסרקת רק על שיער רטוב
3 תשתמשי בקרמים עם גליז שהשיער עוד רטוב אני ממליצה על של:
סטיל
לשיער מתולתל לעיצוב והגדרת התלתלים שזה עם קרם לחות גליז וסרום פעיל
או של
pro har+ לעיצוב תלתלים רכים ומוגדרים
60% לחות 40% גליז
3. תשמי רק על שיער רטוב בצורת סירוק על על השיער ובסוף לקבץ אותם קלפי מלא
4. לשון עם שיער יבש יש כאילו שישנות עם סדין/חולצה מ100% כותנה זה לא כזה נוח אני ישנה עם צמה משוחררת ואם יש לך שיער קצר אז תשני עם קוקו אננס
5 אסור בשום פנים ואופן שמגבת תיבש את השער זה אורס אותו רק חולצה מ100% כותנה
אני ממליצה לך על השמפו של ארגניה עם היק או על החברה של איב רוכר .
אני אישית משתמשת במוצרי חפיפה שלא רשום עלהם לשיער מתולתל והשיער שלי נראה טפו טפו טפו.
אני משתמשת בשמפו של ארגניה עם המרכך והמסכה של איב רוכר עם החומץ פטל.
1.המסכה את מפרידה את התלתלים ואז מקווצת למלאה .
לחפוף עד פעמים בשבוע גג לא ברצף בימים קבועים
2. אחרי החפיפה תסתרקי עם המסרק משין שיש עליו תרנד הוא עושה לי את השיער טפו טפו.
2. אחרי החפיפה תסתרקי עם המסרקרק משין שיש עליו תרנד הוא עושה לי את השיער טפו טפו.
2. את המסרקת רק על שיער רטוב
3 תשתמשי בקרמים עם גליז שהשיער עוד רטוב אני ממליצה על של:
סטיל
לשיער מתולתל לעיצוב והגדרת התלתלים שזה עם קרם לחות גליז וסרום פעיל
או של
pro har+ לעיצוב תלתלים רכים ומוגדרים
60% לחות 40% גליז
3. תשמי רק על שיער רטוב בצורת סירוק על על השיער ובסוף לקבץ אותם קלפי מלא
4. לשון עם שיער יבש יש כאילו שישנות עם סדין/חולצה מ100% כותנה זה לא כזה נוח אני ישנה עם צמה משוחררת ואם יש לך שיער קצר אז תשני עם קוקו אננס
5 אסור בשום פנים ואופן שמגבת תיבש את השער זה אורס אותו רק חולצה מ100% כותנה
זה בהעתק הדבק מרוב הפעמים שרשמתי את זה אז...
שואל השאלה:
תודהה
כמה שאלות
איזה קרם התכוונת ב3. ? הקרם הראשון עם הגלייז והסרום
ואיזה מסרק משיין?
תודהה
כמה שאלות
איזה קרם התכוונת ב3. ? הקרם הראשון עם הגלייז והסרום
ואיזה מסרק משיין?
אנונימית
סטייל
שואל השאלה:
ומה את עושה בימים בין החפיפות?
ומה את עושה בימים בין החפיפות?
אנונימית
בדרך כלל אני לא עושה כלום כי השיער שלי נראה טפו טפו טפו אבל אם הוא נראה נוראה אז אני מרטיבה אותו ושמה קרם עם גליז וסרום הפעיל אני נראה לי יותר ממליצה עליו
שואל השאלה:
וואיי תודה מעריכה ברמות
את יודעת להגיד כמה בערך את שמה ממנו? נגיד בכפיות
יש לי שיער עד סוף החזה בערך
וואיי תודה מעריכה ברמות
את יודעת להגיד כמה בערך את שמה ממנו? נגיד בכפיות
יש לי שיער עד סוף החזה בערך
אנונימית
לא ממש אני די שמה הרבה כל אחת זה כמות שונה יש לי שיער דאי ארוך זה בדרך כלל מהמרפק עד אחרי הישבן ואז שוב פעם אני מסתפרת אבל לאט לאט את תלמדי בארך ממליצה גם שאת שמה קרמים לחלק אותן לשתיים לפי השביל
ובכיף מתי שתרצי
תקשבי לא שווה בכלל אן את רוצה אני יתן לך שגרת תיפוח לשיער שגילית
אני יודעת נתו כי ראיתי מלא סרטונים בטיקטוק ולהיות בקבוצה שלה שהיא אפילו לא רושמת כלום ולחקור בעצמי בגוגל
היא סתם שמה תנות של קרם זהו זה הכול ואת היפים שאני יכולה לתלת לך ועושה גם מלא פרסומות
אני יודעת נתו כי ראיתי מלא סרטונים בטיקטוק ולהיות בקבוצה שלה שהיא אפילו לא רושמת כלום ולחקור בעצמי בגוגל
היא סתם שמה תנות של קרם זהו זה הכול ואת היפים שאני יכולה לתלת לך ועושה גם מלא פרסומות
תנסי בסוף השיער שלך יהיה יפה
שואל השאלה:
כן אני תמיד מחלקת ל2
אבל אם אני שמה נגיד כפית על כל חצי אז השיער יבש ולא באמת משפיע יותר מידי
ואם אני שמה אפילו ממש קצת יותר אז הוא נראה שומני ויום אחרי כבר ממש מלוכלך ודביק וחייב לחפוף
כן אני תמיד מחלקת ל2
אבל אם אני שמה נגיד כפית על כל חצי אז השיער יבש ולא באמת משפיע יותר מידי
ואם אני שמה אפילו ממש קצת יותר אז הוא נראה שומני ויום אחרי כבר ממש מלוכלך ודביק וחייב לחפוף
אנונימית
באותו הנושא: