9 תשובות
גם אחותי אומרת לי את זה.. אבל אני מסכימה איתה
נכון
תגדירי רגיל קודם
מה לעשות חטאנו
מה מאיפה האומץ לספר לאחותך
אחותך שיפוטית שלא צורך
סטיפס זו בסך הכל פלטפורמה לשאלות- גג רשת חברתית, זה לא הופך אותך למוזרה אוטומטית.
סטיפס זו בסך הכל פלטפורמה לשאלות- גג רשת חברתית, זה לא הופך אותך למוזרה אוטומטית.
אני אחותה ואני חושבת שכולכם מוזרים.
בהחלט
ואם להיות טיפה רצינית אז לא כל כך
כאילו, ברור שיש כאן מוזרים (מכירה אישית) אבל יש כאן גם אנשים נורמלים
ואם להיות טיפה רצינית אז לא כל כך
כאילו, ברור שיש כאן מוזרים (מכירה אישית) אבל יש כאן גם אנשים נורמלים
וואו כן.
באותו הנושא: