4 תשובות
ולדעתי היא לא עשתה בכלל את העונה
היא סופר משעממת ולא כריזמטית בעניי
אנונימית
אני לא חושבת שהיא צריכה את הכסף
אם היא הייתה צריכה היא לא הייתה עושה כל כך הרבה ניתוחים הזרקות וקעקועים
אם כבר מגיע ליוסי שהוא לוחם וגם לנועם
אנונימית
חשבתם אי פעם למה אתם בכלל מעודדים אנשים שלא יודעים אפילו על הקיום שלכם?