4 תשובות
לא הייתי שם האמת, יש אבל מספר טלפון שאפשר להתקשר לברר אם העמדת ניפוק חוגרים פועלת. מצרף קישור עם כל המקומות והמספרי טלפון
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
מחנה שמשון עדיין פועל במלחמה? היית שם?
מחנה שמשון עדיין פועל במלחמה? היית שם?
אנונימי
אפשר במחנה שמשון ובפצ"ן
אולי בבה"ד של חיל הים
יש שם אולי מכונה
אבל קודם צריך לעבור מתש
יש שם אולי מכונה
אבל קודם צריך לעבור מתש
באותו הנושא: