4 תשובות
לא הייתי שם האמת, יש אבל מספר טלפון שאפשר להתקשר לברר אם העמדת ניפוק חוגרים פועלת. מצרף קישור עם כל המקומות והמספרי טלפון
שואל השאלה:
מחנה שמשון עדיין פועל במלחמה? היית שם?
אנונימי
אפשר במחנה שמשון ובפצ"ן
אולי בבה"ד של חיל הים
יש שם אולי מכונה
אבל קודם צריך לעבור מתש