9 תשובות
מצטרף לשאלה תהיו חזקים
היו 3 אזעקות במהלך הלילה ואני על 3 שעוצ שינה
לא היו לי אזעקות
אבל היו הרבה בומים
יכול היה להיות יותר טוב
אחרי האזעקה השנייה עברנו לישון בממ"ד
אנונימי
היו לי שתי אזעקות
למה לא לשאול גם את עכו והסביבה?
אנחנו גם נפגעי האזעקות
אבל לשאלה
אני אחלה(לא מהקריות והסביבה אבל אני מעכו והסביבה)
אומנם לא הייתה אצלי אזעקה אבל כן בומים וצילמתי יירוט יוצא מכיפת ברזל
שורדים
רגילים פה לבומים ביום ביום בקריות חחח
אני עייףף
מינוס עשרים