התחברות
הרשמה
לא עברתי תאוריה פעם 3 אני מבושלת?
24 בספטמבר 2024, 16:03
נהיגה
תיאוריה
3 תשובות
זה לא דבר טובב
תפודון
די
Skyline
לאלא אל תוותרי
t
tWM
באותו הנושא:
אם עברתי באפליקציה 9 מבחני תאוריה אבל עם כמה טעויות אני עוברת במבחן של התאוריה?
דחוף מה זה לפני יומיים עברתי תיאוריה ופתאום שלחו לי עכשיו הודעה שלא עברתי תיאוריה
אם עברתי תאוריה על רכב פרטי (B) אני פטור מתאוריה לאופנוע?
אם עברתי תאוריה של רכב (לא עברתי עדיין טסט ) אני יכולה לסוע עם קורקינט חשמלי ?
עברתי תאוריה עם הקלות חמש טעיות במקום ארבע , תאוריה שניה זה גרוע?
אם עברתי 9 מבחני תאוריה ברצף באפליקציה אני מוכן לתאוריה עצמה?
אם עברתי תאוריה למשאית וכבר יש לי רישיונות לרכב ומשאית, ועשיתי תאוריה שוב בחודש 11/21
אם עברתי תאוריה בבית הספר, מאיפה אני לוקחת את הטופס שעברתי?
אני עברתי תאוריה בכיתה י משרד הרישוי רואים את זה??איך הם יודעים אם עברתי?
עברתי תאוריה בבית ספר אבל לא נתנו לי טופס תאוריה איך אני אוכל להירשם ללימוד נהיגה??
אם עברתי תאוריה בכיתה י ועכשיו אני ביב, איך אני משיגה את הטופס שרשום שעברתי וזה?