4 תשובות
שואל השאלה:
לא רוצה לקרוא לך ביי
שואל השאלה:
הן מסרט הן חברות ממש טובות שהיו עושות דברים לא לגילןן והיו יוצאות בלילה ומעשנות וזה
שואל השאלה:
בסדרר אני מדברת על החברות שהייתה להן לפני מה שקרה ביניהן ותעני על מה שכתבתי לה את מתעסקת בזה
את חייבת להתנתק ממנה אם זה קורה כבר תקופה ארוכה. הייתה לי 'חברה הכי טובה' כזאת ובכללי הייתי פעם בחבורת בנות שהרגשתי איתן ככה. היה לי ממש קשה והתנתקתי מהן וניסיתי להכיר חברות חדשות, לקח לי זמן והיה לי קשה אבל בסוף מצאתי את האנשים שנכונים לי. אני יודעת שזה נשמע מוגזם כי כאילו אם מישהו היה מספר את זה לי של לפניי שנתיים אני לא הייתי מאמינה. אבל תנסי בהדרגה להתרחק ממנה ולהתחבר לאחרים.