4 תשובות
תשלחי לה אולי מה קורה כאילו פעם אחרונה עם גיא עונה לך פותחת איתך שיחה פשוט תעני אבל בקרירות כזה שתרגיש לא כל כך נעים
אבל זה רק פיתרון תעשי מה שהלב שלך אומר לך לעשות
בהצלחה
אבל זה רק פיתרון תעשי מה שהלב שלך אומר לך לעשות
בהצלחה
שואל השאלה:
תודה רבהה. ולא לכתוב לה הודעה על זה? למרות שלפני איזה חודשיים כתבתי לה הודעה משהו דומה והיא לא הבינה אותי.. אז לא לכתוב לה הודעה פשוט לא לדבר איתה?
תודה רבהה. ולא לכתוב לה הודעה על זה? למרות שלפני איזה חודשיים כתבתי לה הודעה משהו דומה והיא לא הבינה אותי.. אז לא לכתוב לה הודעה פשוט לא לדבר איתה?
תשמעי זה קורה
ואת פשוט צריכה לנסות להתעלם ועדה היא תראה שזה לא מזיז לך מה שהיא עושה לך היא פשוט תנסה לדבר איתך יותר מניסיון
שמחה עם עזרתי ובהצלחה ❤
ואת פשוט צריכה לנסות להתעלם ועדה היא תראה שזה לא מזיז לך מה שהיא עושה לך היא פשוט תנסה לדבר איתך יותר מניסיון
שמחה עם עזרתי ובהצלחה ❤
היא רעילה אני ממש מצטערת את מתוקה וחברה באמת טובה אבל היא לא רואה אותך כמו שאת רואה אותה :(
תני לה ספייס ואל תרדפי אחרייה, אם היא ככה זה מאה אחוז שלה
תני לה ספייס ואל תרדפי אחרייה, אם היא ככה זה מאה אחוז שלה