3 תשובות
חברה שאת מנסה להסביר לה מה מפריע לך היא לא אמורה לצאת נגדך ולהגיד לך שאת מוציאה הכל מפרופורציה ושאת כל הזמן עושה מכל דבר בגדיל היא אמורה להבין אותך ולנסות לשפר את זה ולהגיד אני מבינה אני אקח את זה תשומת ליבי
הייתה לי חברה כזאת שכל דבר שאני הייתי אומרת לה שמפריע לי היא הייתה יוצאת עליי תמיד ואומרת שאני מוציאה את זה מפרופורציה והתרחקתי ממנה כי היא הייתה רעילה
אני לא אומרת לך עכשיו לנתק קשר עם החברה שלך תנסי לדבר איתה על זה שוב ותראי איך זה הולך ממליצה לך גם לנסות אולי להכיר חברות אחרות
שואל השאלה:
אבל אני לא יודעתת לפני חודש חודשיים כתבתי לה מגילה על משהו והיא לא הבינה אותי והיא אמרה שאני מוציאה הכל מפרופורציות
קודם כל זה ממש לגיטימי שאת מרגישה ככה לפי מה שאת מספרת באמת נשמע שהיא לוקחת אותך כמובן מאליו כדי שתנסי לדבר איתה על זה