6 תשובות
זה בעיה מה שעשית אבל יש סיכוי
בלימה זה נכשל אבל יש מקרים שעוברים אחרי בלימה
שואל השאלה:
אני נסעתי בירוק אבל התחלף לי אחרי שחציתי את קו העצירה
אני נסעתי בירוק אבל התחלף לי אחרי שחציתי את קו העצירה
אנונימית
בעיקרון אסור לטסטר להתערב בנהיגה שזה לבלום או לגעת בהגה אבל תלכי לראות מה תקבלי בהודעה
אמלה אבל תעדכניי
הטסט הראשון שלי מי שהיה איתי בלמן אןתו והןא עבר
יאללה בעזרת השםם
הטסט הראשון שלי מי שהיה איתי בלמן אןתו והןא עבר
יאללה בעזרת השםם
שואל השאלה:
נכשלתי אוף , זה באמת לא מוצדק ואפ אני ערער אף אחד לא ישים עליי
נכשלתי אוף , זה באמת לא מוצדק ואפ אני ערער אף אחד לא ישים עליי
אנונימית
באותו הנושא: