התחברות הרשמה

אתם חושבים שהשם שובל זה שם יפה או לא?

15 ביולי 2013, 07:39
שמותיופילבנים    
5 תשובות
לבנות הוא יפה
j
juliet
גם לבנות וגם לבנים הוא מהמם
~
~מים שקטים חודרים עמוק~
מושי מושלם!
נ
ננהנה בננה
אני אישית אף פעם לא אהבתי אותו.
נ
נופר_
ממש יפה
S
Seve
באותו הנושא:
איזה שם יותר יפה לתינוקת של דודים שלי: ליאל, מעיין או שובל?
איך השם שובל לדעתכם?
איזה שם אתם חושבים שהכי יפה ( תגידו באמת לא את השם שלכם!)
מה אתם חושבים על שמות של ילדים שהאות הראשונה שלהם ושל השם משפחה זה אותו אות?
שמן בושם או בושם רגיל משאיר שובל ריח אחריו באופן חזק?
מה אתם חושבים על השם טליה? תארו איך אתם חושבים שמישהי עם השם הזה נראית
שם משפחה שובל - איזה עדה זאת?
איך תתארו ילדה בשם "שובל"?
אתם חושבים שלתת שם אמריקאי זה יפה לילד/לילדה יותר משם ישראלי?
נכון ששי ושובל מתאימים?
אתם לא חושבים שהשם שנתנו לו קצת אכזרי?