5 תשובות
נראה שזה לא ממש בשביל חברה
חיים די לשקר
קיצר לא אבל תעשי מה שבא לך בעיה שלך
שואל השאלה:
אם הוא ממש נחמד ומבין שזה הבדל גדול והכי מכבד שיש ולוקח דברים ממש ממש לאט?
ממש לא, ההבדל גילאים גדול מידי
אנונימי
טוב בין עם זה בשביל חברה או בשביל עצמך אני חושבת שעדיף שתסתכלי על זה בתור אדם מהצד בצורה אובייקטיבית לבן אדם בן 18 אין שום דבר לחפש עם מישהי בת 15 ( ואת עדין לא בת 15 אז זה נראה מאוד בעייתי ) כול אחד והבחירות שלו אבל עם הייתי חברה שלה הייתי ממש ממש מודאגת מזה ואני די בטוחה ששאלת את זה בשביל עצמך כי כול אדם שלא נמצא בסיטואציה יבין את מה שכולם בתגובות אומרים לך זה ממש לא נורמלי לפחות אני חושבת ככה כך או כך אנחנו לא מכירות וזה לא ממש נוגע עלי אבל אני ממש מקווה שלא תתחרטי על ההחלטה שלך בעתיד לא משנה מה תחליטי