11 תשובות
ואו כל הכבוד
אני לא השואל אבל אשמח לשאלה התחלתי כיתה י' באיזה כיתה מדמח הכי קשה
אנונימי
שואל השאלה:
איזה אלוףף
שואל השאלה:
אם לומדים אצלך את זה י-יא אז יא יותר קשה, אם זה י-יב אני משארת שמאמצע יא נהיה קשה יותר
תודה רבה
אלופה!!
אנונימית
כול הכבוד
כל הכבוד אלופה!! מגמה ממש קשה אז יפה מאוד
מה העלו ציונים??
זאת הבגרות שהייתה במאי?
וכל הכבוד!
אנונימית
קיבלתי 89 אבל סופי 94 אני מסופק
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם פהה❤