11 תשובות
שואל השאלה:
הפוך, כולם כמעט אומרים לסרב כי זה תפקיד קשוח שלא שווה את המאמץ
הפוך, כולם כמעט אומרים לסרב כי זה תפקיד קשוח שלא שווה את המאמץ
אנונימית
מה שאת חושבת
אבל זה הכי שווה את המאמץ
וחבל שזלזלו בו פעם ולא לקחו אותו ברצינות
אבל המודעות עלתה מאוד
וואלה אם הייתי יכול הייתי בעצמי מתגייס לשם חחח
אבל זה הכי שווה את המאמץ
וחבל שזלזלו בו פעם ולא לקחו אותו ברצינות
אבל המודעות עלתה מאוד
וואלה אם הייתי יכול הייתי בעצמי מתגייס לשם חחח
היא התגייסה באוגוסט 23 וסיימה את הקורס ב04/10 ממש כמה ימים לפני שהכל התחיל. היא ממש ממש מרגישה שליחות
זה באמת תפקיד ככ חשוב וחבל שזלזלו בו , העיניים של המדינה בלי צחוק, גם בכללי ממש עלתה לו המוטיבציה בשנה האחרונה דווקא בגלל מה שקרה את תכירי שם חברות לחיים
שווה לחשוב על זה
זה באמת תפקיד ככ חשוב וחבל שזלזלו בו , העיניים של המדינה בלי צחוק, גם בכללי ממש עלתה לו המוטיבציה בשנה האחרונה דווקא בגלל מה שקרה את תכירי שם חברות לחיים
שווה לחשוב על זה
שואל השאלה:
זהו... שונה עכשיו, לכן אני מעדיפה לשמוע מכאלה שהתגייסו מאז המלחמה
זהו... שונה עכשיו, לכן אני מעדיפה לשמוע מכאלה שהתגייסו מאז המלחמה
אנונימית
יש לי חברה שהייתה על הקשקש, בסוף לא סירבה והכי מאושרת בעולם, היא היום מפקדת בחמל.
תפקיד חשוב ביותר במיוחד בתקופה של היום
תפקיד חשוב ביותר במיוחד בתקופה של היום
וואלה אני מתכנן לסרבב בבקום ולריב עם קצין מיון ואפילו להגיע לסרבנות. לא יכולים להכריח אותך לעשות תפקיד שאת לא רוצה, עם מספיק עקשנות תכלי להגיע למשהו שתרצי יותר.
לא זוכר בדיוק מה השם של התפקידים אבל זה היה משהו טכנולוגי, ועוד אחד שביקש מקצין מיון ונתנו לו לעבור ממשטרה צבאית למצ"ח שזה אותו דבר אבל שדרוג
שואל השאלה:
לאן אתה משובץ?
לאן אתה משובץ?
אנונימית
המערך הטכני של חיל האוויר. הזבל של הזבל. אני גם מתכנן לסרב בגלל שיש לי שלושה חברים שסירבו והיו אמורים להיות קרביים בכלל וקיבלו תתפקיד שרצו. צהל בסופו של דבר עם כמה שהוא גוף חשוב הוא כוף מטומטם שלוקח לו מלא זמן לעשות כל פיפס קטן ומבין רק עקשנות
שואל השאלה:
וואלה? מה הם קיבלו
וואלה? מה הם קיבלו
אנונימית
תלוי בעיקר בך ובאופי שירות שאת רוצה ומסוגלת לעשות ,
כמו שאמרנו לפני זה באמת תפקיד חשוב , עם שליחות מטורפת במיוחד בתקופה הזו אבל זה תפקיד מאתגר ולא קל ויש בו קשיים , אם את חושבת שאת מסוגלת לעמוד בזה ולראות את הטוב בזה אז תלכי אבל אם את יודעת שזה לא בשבילך , זה לא שווה את הקושי וחיילת שסובלת זו גם חיילת שלא עובדת טוב בסופו של יום
יש אנשים שאני מכירה שנהנים מהתפקיד ועם זאת גם שומעים הרבה דברים שליליים עליו
לסרב בבקו"ם זאת אופציה , ואם תתעקשי מספיק תקבלי מה שאת רוצה אבל קחי בחשבון שיהיו הרבה סרבנים בתצפי ולקצין מיון כנראה לא תהיה הרבה סבלנות אז יש מצב שיהיה לא נעים
כמו שאמרנו לפני זה באמת תפקיד חשוב , עם שליחות מטורפת במיוחד בתקופה הזו אבל זה תפקיד מאתגר ולא קל ויש בו קשיים , אם את חושבת שאת מסוגלת לעמוד בזה ולראות את הטוב בזה אז תלכי אבל אם את יודעת שזה לא בשבילך , זה לא שווה את הקושי וחיילת שסובלת זו גם חיילת שלא עובדת טוב בסופו של יום
יש אנשים שאני מכירה שנהנים מהתפקיד ועם זאת גם שומעים הרבה דברים שליליים עליו
לסרב בבקו"ם זאת אופציה , ואם תתעקשי מספיק תקבלי מה שאת רוצה אבל קחי בחשבון שיהיו הרבה סרבנים בתצפי ולקצין מיון כנראה לא תהיה הרבה סבלנות אז יש מצב שיהיה לא נעים
באותו הנושא: