7 תשובות
עשית את כל המיונים לתפקיד אחד ועכשיו את רוצה לוותר עליו שאני אבין
תתקשרי למיטב תשאלתי אותם מה קורה עם זה טאיך הם יכולים לעזור לך.
רק תזכירי שצורכי הצבא זה מעל הכל.
בהצלחה
שואל השאלה:
^^ עשיתי אותו כי אמרתי למה לא
ואחר כך חקרתי עליו קצת והוא נשמע לי לא בשבילי
אנונימית
מקווה בשבילך שהתחשבו ברצונות שלך, בסוף מי שעושה את החוויה בצבא זה בעיקר האנשים
שואל השאלה:
בעיקרון זה תפקיד שהציעו לי בשאלון העדפות וקיבלתי גם המלצה אז אני באמת מקווה שיתחשבו כי אני חושבת שאני יכולה להועיל יותר בזה
פשוט בגלל שאני מגישה ויתור אחרי הטווח שצריך אני מפחדת שלא יסכימו
אנונימית
תתקשרי למיטב
תנסי, מקסימום תצליחי