התחברות הרשמה

September dump.לעלות לקלוז או לרגיל?

(הקלוז זה איזה 50 אנשים שחברים בגלל שיש מפורסמים שאני מכיר אישית ועוקבים אחריי)
29 בספטמבר 2024, 11:45
Instagramאינסטגרםסטורי    
5 תשובות
רגיך
ב
בורקסון
לעלות לקלוז
מ
מִישֶׁהִי ❤
קלוז
ה
הכבשה של נובימול
לסטורי גם יכולים
d
dana_alpha
אני מעלה לקלוז כאלה dumps
ג
גוני קוואנה אהובי
באותו הנושא:
מה זה dump? אני יודעת שזה זבל או משהו כזה אבל שעושים באינטגרם May dump April dump מה הכוונה שת זה?
In September או on September?
I'll be 16 on September או in September?
מה זה dump? כמו שכאילו כוצבים באינסטגרם "April dump וזה
Dump him זה כאילו תזרקי אותו?
מזה אומר I dump your ass?
מה זה dump? מהזה
קבצים זמניים dump -debug dump files - מה זה?
מה פירוש המילה- dump?
מה זה dump?
מה זה אומר july dump שכולם מעלים לסטורי עם תמונות??