22 תשובות
אני אבל אני לא הולכת לבית ספר היום
משהו יכול לגאול אותי מיסוריי אני בדרך למבחן בהיסטוריה
אוי קונדסון בהצלחה אהוב שלי
אני עכשיו באוטובוס והנהג שם שירים של פעם מצחיקים כאלו
יאיי תודה לכם אנשים טובי לב (הייתי נותן לכם פרח אם יכולית)
רק לגו בטמן יכול להציל אותי הזמן שכזה
אני בדיוק קופץ מהאוטובוס נראה לי אני רואה אותך
ביום ממוצע אני אבל אני גרה בצפון אז אנחנו בזום עכשיו
אני מגיע אפשר ללכת למקדונלס לא אכלתי שם שנים
העיקר הטעם
יש יש יש אין כמוך לו בטמן אתה פשוט גיבור חלומי
כן
היום ויתרתי כי זאת נסיעה של שעתיים הלוך וחזור אין לי כוחחח
כל יום אני קמה ב4 וחצי לפנות בוקר אני מותשת
היום ויתרתי כי זאת נסיעה של שעתיים הלוך וחזור אין לי כוחחח
כל יום אני קמה ב4 וחצי לפנות בוקר אני מותשת
קטן עליך קונדסון בהצלחה במבחן!
אני על האוטובוס
כןכן
בזמן לא יציל אותך
בטמן יאענו
אני
דאמ קונדסון הלך לו לגן
^^דרך הגב קונדסון חתף באן לצערי
נע אני סנוב רצח
קונדוסון יא חמוד שכמותך אגע בך מחר
באותו הנושא: