8 תשובות
לא חושב כי זה נקראה הנאה מקסימום תחכי למחר זה כזה דחוף היום עדיף שלא
אני חושבת שאסור
אני כמעט בטוחה שלא.
לא.
יש בכללי עניין של איסור קניית בגדים והתחדשות בכל בין המצרים.
יש בכללי עניין של איסור קניית בגדים והתחדשות בכל בין המצרים.
אני מציעה שאל תקני היום כי בעיקרון זה יום אבל... יום עצוב... אז תקני מחר יותר טוב מזה משנה היום או מחר?.. חח:)
לא ניראה לי ובכלל עדיף שלא לעשות דברים שגורמים להנאה כמו קניית דברים חדשים
אנונימית
באותו הנושא: