10 תשובות
כן ותעשה עוגה של החטופים
אנונימי
תעלה
זה לא אשמתך שזה נפל על היום הזה :/
כן הכל טוב תעלה
^לי אכפת שהוא בן 17
אנחנו לא נחזור להיות באותו גיל, זה יום הולדת 17 שלך תעלה ותחגוג בקטנה עם המשפחה ותעשה חגיגה חגיגה ביום למחרת או בהמשך השבוע,שנה הבאה זה החגיגה הגדולה תנצל עכשיו את ה17

והוא ממש לא צריך לעשות עוגה לחטופים הוא יכול לכבד ולהגיד או לעלות משהו בשבילם אבל זה לא שהוא בחר את זה ביום הולדת שלו.
שואל השאלה:
תודה כפרה עליכם אנשים , חוץ מזה אחשלי אכפת לא אכפת וואלה בא לי לעלות מה אתה חופר
אנונימי
למה יש לי תחושה שכבר ראיתי את השאלה הזאת עם התשובה השנייההה
אתה מסכים איתי? כמה מרגש^
אנונימי
מיותר; לאף אחד לא אכפת שאתה בן 17
אנונימי
כן אתה יכול