5 תשובות
כי יש מבחנים של זריזות (יש בלומדות) וייקח לך הרבה יותר זמן בלי עכבר וזה ישפיע על התוצאות
שואל השאלה:
אה תודה
זה לא ממש חובה זה פשוט יותר נוח אני הייתי בלי
יש מבחן של לחיצה על אובייקטים מהר אז אולי זה
שואל השאלה:
הבנתי תודה