6 תשובות
טוב
מה את כבר מצפה שיענו לך כאן.
מה את כבר מצפה שיענו לך כאן.
אל תפחדי. אם זה יקרה זה יקרה, פשוט תנסי לחשוב עליו בתור חבר בלבד ולא יותר מזה (:
אולי כי את פוחדת שהלב שלך ישבר (?)
כי את רגילה שאתם במערכת יחסים אחרת- של חברות. לא של אהבה, לכן זה יעמיד אותך בסיטואציה מוזרה
ושכמה כיפלכם ביחד ולא באלך לאבד אותו
אולי כי את פוחדת שהלב שלך יתפרק או שאת מפחדת שאם יקרה משהו תהיו מה שהייתם פעם
לכל בעיה או שאלה תשלחי לי בפרטי ואני ישמח לענות לך:)
לכל בעיה או שאלה תשלחי לי בפרטי ואני ישמח לענות לך:)