14 תשובות
וגם זה שיש התאמה לא אומר בהכרח שזה רק קרבי יכולים להציע עוד דברים
שואל השאלה:
לא זה ברור מן הסתם זה פשוט התאמה
סתם שואלת לידע כללי אם זה אומר מודיעין או משהו
לא זה ברור מן הסתם זה פשוט התאמה
סתם שואלת לידע כללי אם זה אומר מודיעין או משהו
אנונימית
אם זה מה שזה אומר לך ואת לא רוצה קרבי את הולכת להיות תומכת לחימה
תומך לחימה זה בעיקרון ג'ובניק פשוט ברמת סיכון גבוהה יותר
טבח שמשרת בגדוד לוחם למשל גדוד הנדסה הוא גם נקרא תומך לחימה
תומך לחימה זה בעיקרון ג'ובניק פשוט ברמת סיכון גבוהה יותר
טבח שמשרת בגדוד לוחם למשל גדוד הנדסה הוא גם נקרא תומך לחימה
שואל השאלה:
כן הבנתי את ההיגיון אבל שמעתי שיש תפקידים של סייבר שנכללים תחת תומכלח אז רציתי לדעת כי באלי סייבר
כן הבנתי את ההיגיון אבל שמעתי שיש תפקידים של סייבר שנכללים תחת תומכלח אז רציתי לדעת כי באלי סייבר
אנונימית
בעיקרון כן יש
אבל לא כמו שאת חושבת
יש מנהל רשת וכל מיני תפקידים כאלה אבל אם את רוצה סייבר ממליץ לך לנסות להשיג משהו אחר
אם את רוצה מודיעים או משהו בסגנון מאוד ממליץ על סמבצית
תפקיד נורא משמעותי כרגע במלחמה
אבל לא כמו שאת חושבת
יש מנהל רשת וכל מיני תפקידים כאלה אבל אם את רוצה סייבר ממליץ לך לנסות להשיג משהו אחר
אם את רוצה מודיעים או משהו בסגנון מאוד ממליץ על סמבצית
תפקיד נורא משמעותי כרגע במלחמה
שואל השאלה:
ממ הבנתי אבל איך אני יכולה להשיג
יש לי פרופיל קרבי הסיכויים לא ממש לטובתי
חקרתי על תפקידים טיפה וראיתי מיישמת/מגנת סייבר שעניינו אותי ולא יודעת אם זה קשור
ממ הבנתי אבל איך אני יכולה להשיג
יש לי פרופיל קרבי הסיכויים לא ממש לטובתי
חקרתי על תפקידים טיפה וראיתי מיישמת/מגנת סייבר שעניינו אותי ולא יודעת אם זה קשור
אנונימית
שואל השאלה:
סמבצית קשור לסייבר?
סמבצית קשור לסייבר?
אנונימית
הם לא יכולים להכריח אותך ללכת לקרבי אם את אישה, תכתבי למיטב על זה
שואל השאלה:
די אמרתי את זה בראיון
די אמרתי את זה בראיון
אנונימית
לא ממש, אבל את אישה פשוט תגידי שלא באלך קרבי
סמבצית זה סמלת מבצעים
זה תפקיד במחלקת אגם תפקיד נורא מגניב לדעתי
את בחורה
אם את רוצה סייבר את צריכה בעיקרון פשוט לבקש ממיטב
יש כל כך הרבה תוכניות של הכנסת בנות לסייבר בצבא כרגע שאם תבקשי כמה פעמים את במינימום תקבלי מיונים
זה תפקיד במחלקת אגם תפקיד נורא מגניב לדעתי
את בחורה
אם את רוצה סייבר את צריכה בעיקרון פשוט לבקש ממיטב
יש כל כך הרבה תוכניות של הכנסת בנות לסייבר בצבא כרגע שאם תבקשי כמה פעמים את במינימום תקבלי מיונים
שואל השאלה:
נשמע נחמד תאמת, תודה רבה ואנסה לבקש מהם כן פשוט יש לי פרופיל 97 והדפר לא ידוע עדיין אז טיפה בעיה מקווה לקבל לפחות מיונים וצאנס לנסוצ
נשמע נחמד תאמת, תודה רבה ואנסה לבקש מהם כן פשוט יש לי פרופיל 97 והדפר לא ידוע עדיין אז טיפה בעיה מקווה לקבל לפחות מיונים וצאנס לנסוצ
אנונימית
בהצלחה
מוזמנת לשלוח לי הודעה אם את צריכה עזרה
אני בתפקיד שלישותי וקצת מבין בזה
מוזמנת לשלוח לי הודעה אם את צריכה עזרה
אני בתפקיד שלישותי וקצת מבין בזה
שואל השאלה:
תודה רבה אם אצטרך משהו אשלח!
תודה רבה אם אצטרך משהו אשלח!
אנונימית
באותו הנושא: