5 תשובות
את לא חייבת אבל אני ממש רוצה לשמוע את הסיפור של למה את עושה את זה את יכולה לספר לי זה ממש בסדר אם לא
אנונימית
היי כדאי לך לשאול את זה מחדש כדי שיענו לך עוד אנשים
שואל השאלה:
מאוד קשה לי עם זה שיש לי נשמה בבטן שאני קובעת לה לא להגיע לעולם אבל הכל מאת ה' ואני מקווה שאזכה בזמן הנכון לילד קדוש וטהור באהבה ואמונה שיהיה לו רק טוב
מאוד קשה לי עם זה שיש לי נשמה בבטן שאני קובעת לה לא להגיע לעולם אבל הכל מאת ה' ואני מקווה שאזכה בזמן הנכון לילד קדוש וטהור באהבה ואמונה שיהיה לו רק טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 17 אני לבד בזה אני דתייה ואני לא מאמינה בלהביא ילד ממזר זה קרה לא מרצוני ממשהו שאני נגעלת ממנו ואני לא מתכוונת להביא ילד שאין לי כסף אבא או אפשרות להעניק לו חיים מושלמים אני לא רוצה להביא ילד לעולם כזה רשע בידע שאני לא יכולה לתת לו התפתחות תקינה במיוחד בתור מישהי שגדלה בבית רעיל וסביבה רעילה כל החיים שלי חשוב לי להביא ילדים לאמא מושלמת עם אבא שיאהב ויהיה בתמונה
אני בת 17 אני לבד בזה אני דתייה ואני לא מאמינה בלהביא ילד ממזר זה קרה לא מרצוני ממשהו שאני נגעלת ממנו ואני לא מתכוונת להביא ילד שאין לי כסף אבא או אפשרות להעניק לו חיים מושלמים אני לא רוצה להביא ילד לעולם כזה רשע בידע שאני לא יכולה לתת לו התפתחות תקינה במיוחד בתור מישהי שגדלה בבית רעיל וסביבה רעילה כל החיים שלי חשוב לי להביא ילדים לאמא מושלמת עם אבא שיאהב ויהיה בתמונה
אנונימית
שואל השאלה:
ועוד משהו לגבי כל הבנות שמפסיקות הריון אני חושבת שאם לא היה להם סיבה מוצדקת לא להביא תינוק לא היה סיבה שהן היו חושבות על להפיל בסופו של דבר זה משהו שלך זה משהו שנוצר ממך זה נשמה וזה יצור חי אין שום סיבה בעולם שסתם ככה יחליטו פשוט להרוג את זה אז להיות נגד הפלות זה מפגר מבחינתי כי אם אישה בהריון מקבלת החלטה שהיא לא מסוגלת לזה יש סיבה!!!! אף אחד לא מפגרת ככך בשביל להרוג חלק ממנה זה כמו שמישהו סתם יחליט באלו להוריד את היד
ועוד משהו לגבי כל הבנות שמפסיקות הריון אני חושבת שאם לא היה להם סיבה מוצדקת לא להביא תינוק לא היה סיבה שהן היו חושבות על להפיל בסופו של דבר זה משהו שלך זה משהו שנוצר ממך זה נשמה וזה יצור חי אין שום סיבה בעולם שסתם ככה יחליטו פשוט להרוג את זה אז להיות נגד הפלות זה מפגר מבחינתי כי אם אישה בהריון מקבלת החלטה שהיא לא מסוגלת לזה יש סיבה!!!! אף אחד לא מפגרת ככך בשביל להרוג חלק ממנה זה כמו שמישהו סתם יחליט באלו להוריד את היד
אנונימית