7 תשובות
תחכה שתראה/תענה ואז תרשום
זה בסדר
שואל השאלה:
אבל היא כנראה עדיין ישנה עכשיו, היא תתעורר עוד כמה שעות אולי והיא תדע בוודאות שאני הייתי ער
אנונימי
זה לא מוזר
לא, נורמלי לגמרי
שואל השאלה:
שלחתי
תודה על העזרה חברים
אנונימי
זה בסדר
בסך הכל אתה רוצה ךדבר איתה היא תעריך את זה