3 תשובות
בלט כי את זה את יכולה להתחיל מכל גיל ואפשר להיות גמישים מזה (לא הכי, אבל לדעת לעשות שפגט ודברים כאלה), מה שגם זה ממש יפה וקלאסי ושומר על גזרה יפה.
התעמלות אומנותית, נהיים מזה ממש גמישים, עושים שם גלגלונים ושפגטים וכאלה
מניסיון של בלט (שנתיים) ג'אז (שנה) התעמלות אומנותית (3 וחצי שנים) הכי טוב זה התעמלות אומנותית... זה הכי תורם לגמישות! בלט זה לא תורם וגם ג'אז לא תורם... כאילו יהיה יותר קל להסביר ככה
במובן של תורם לגמישות בסולם מ1-10 זה ככה:
בלט-4
ג'אז -2
התעמלות אומנותית-9
ואם את מתעמלת איזה 4 שעות בשבוע (פעמיים בשבוע שעתיים כול פעם ככה היה לי) אז בכלל את נהיה גמישה בטירוף!1
במובן של תורם לגמישות בסולם מ1-10 זה ככה:
בלט-4
ג'אז -2
התעמלות אומנותית-9
ואם את מתעמלת איזה 4 שעות בשבוע (פעמיים בשבוע שעתיים כול פעם ככה היה לי) אז בכלל את נהיה גמישה בטירוף!1