3 תשובות
למה לא ללכת?
בסוף כולם נהנים גם אם הם לא רצו בהתחלה ללכת.
להישאר בבית, כולה 25 שקל
אנונימי
אם את ממש לא רוצה אז את יכולה להגיד שאין הסעה ותבקשי את הכסף בחזרה או משהו אבל את סתם תיתבאסי שלא הלכת
באותו הנושא: