12 תשובות
קראתי.. חברה
חרא?? קצת...
את לא חברה חרא
יש לה בעיות נפשיות וצריך ליידע על זה מישהו אחראי הכי עדיף לדבר עם ההורים שלה או לדאוג שזה יועבר אליהם
את לא פסיכולוגית ולא צריכה להוציא את האנרגיות שלך ועוד כשזה ככה משפיע עלייך כשזה חסר תועלת ולא עונים לך בכלל
ממש לא
שואל השאלה:
תודה שעניתם לי❤
אנונימית
ואו חברה נוראית.
מצד אחד היא סובלת
אבל מצד שני, זו לא סיבה לגרום לאנשים אחרים לסבול.
הייתי אולי ממליצה להגיד את זה למורה או להורים שלה, אבל יכול להיות שזה לא יגמר טוב, אפליו שזה הדבר הנכון לעשות. היא צריכה להבין שדברים חמורים כאלו אי אפשר סתם לזרוק לאוויר. היא ממש זרקה אבן כבדה לכיוון שלך.

אז אולי כדאי שאת ועוד כמה ילדות תדברו על זה ותכתבו להורים שלה

אבל כל הכבוד לך, את נשמעת חברה כל כך טובה, את ממש מתחשבת, אבל אל תשימי את הצרכים שלה קודם!! את הרבה יותר חשובה. שולחת לך חיבוק ווירטואלי
שואל השאלה:
תודה אוהבת אותך❤אני לא יודעת כול כך אם להגיד להורים שלה כי אני לא רוצה לאבד אותה כי היא באמת חשובה לי אבל אני ממש דואגת לה
אנונימית
אה רגע סליחה חשבתי ששאלת אם את חרא אז כתבתי ממש לא
אבל בכל מקרה את לא חרא וגם לא חברה שלך. נורא קשה לה ואפשר להבין
שואל השאלה:
❤❤
אנונימית
ברור שלהגיד להורים שלה היא חייבת טיפול
את אומרת שאת לא רוצה לאבד אותה אבל כשבן אדם מספר שהוא חותך ורוצה להתאבד יותר אמור להפחיד אותך לאבד אותה מהבחינה הזו
שואל השאלה:
היא כבר בטיפול,פשוט בטיפול שלדעתי לא מספיק לה והיא גם ככה עצבנית מהטיפול הזה ורוצה להפסיק אותו ואם אני אגיד להורים שלה היא עוד יותר תשנא אותי
אנונימית
אולי תשנא אוצתך עכשיו כי כרגע היא לא במצב שהיא מסוגלת להבין שזה לטובתה וזה יעזור לה בסופו של דבר. בדיעבד זה יכול להציל אותה