6 תשובות
עגולות
שואל השאלה:
יש לי פנים עגולות והמשקפיים נראות קצת גדולות עלי._.
יש לי פנים עגולות והמשקפיים נראות קצת גדולות עלי._.
אנונימית
תקששיבי נשמה
את צריכה לשים מה שבאלך..
אולי בהתחלה קשה להתרגל אבל לאט לאט כולם התרגלו לזה
והכי חשוב גם את תתרגלי לזה!
בהצלחה =)
מקוו שעזרתי
את צריכה לשים מה שבאלך..
אולי בהתחלה קשה להתרגל אבל לאט לאט כולם התרגלו לזה
והכי חשוב גם את תתרגלי לזה!
בהצלחה =)
מקוו שעזרתי
פנים רחבות
אנונימי
אין לזהב ממש מבנה מסויים
כי ראיתי הרבה אנשים
שמנים, רזים,
מעוגלים, מרובעים
זה מה שאת אוהבת ואיך שאת מרגישה עם זה!
כי ראיתי הרבה אנשים
שמנים, רזים,
מעוגלים, מרובעים
זה מה שאת אוהבת ואיך שאת מרגישה עם זה!
נראלי פנים עגולות
אנונימית
באותו הנושא: