5 תשובות
שואל השאלה:
זה כבר בארץ ושלחו את זה אתמוח
זה כבר בארץ ושלחו את זה אתמוח
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה למה
אמאלה למה
אנונימית
אין סיכוי
המיון במרכז הלוגיסטי זה עדיין שם
וחוץ מזה שאני הזמנתי לפני שבועיים ועדיין לא הגיע
וחוץ מזה שאני הזמנתי לפני שבועיים ועדיין לא הגיע
שואל השאלה:
הגיע לי בזמן תודה לך על ההלחצה
הגיע לי בזמן תודה לך על ההלחצה
אנונימית
באותו הנושא: