10 תשובות
אמאלה הצילו ._.
אנונימית
שואל השאלה:
די אני מתאבדת מה הם חשבו לעצמם
אנונימית
מקסימום תפגשי אותה בארוחות שישי לא הכי נורא
ברורר אחותי הייתי הולכת לפסיכולוגית *רק על זה* זה גם מרגיש כאילו נבגדת למרות שזה חברה וזה אח זו ההרגשה
ויואו חובה את חייבת לנקום בו מה לעזאזל זה מזוויעע
שואל השאלה:
בדיוקק אני אנקוםם
אנונימית
תעדכני אחותיי
שואל השאלה:
סבבהה
אנונימית
תדברי איתם על זה ותסבירי שזה מפריע לך
איכ חרדותת תנעלי אותה במרתף או משהו
תודה להשם שחברה שלי שונאת את אח שלי❤
שואל השאלה:
כנראה שאני אלך לחבר הכי טוב שלו וככה אני אחזיר לו ואותה אני פשוט אנעל במרתף אמאלה רק מלחשוב עליהם עושים את זה יש לי להקיא
אנונימית